Home » » 7 lokasi baru rumah pr1ma telah di buka.

7 lokasi baru rumah pr1ma telah di buka.

Cara mudah mohon rumah pr1ma. Mesti anda tahu mengenai rumah pr1ma - rumah yang berharga lebih murah daripada pasaran hartanah kerana kosnya adalah percuma. Biasanya kos tanah ialah 30% daripada harga rumah. Katalah harga rumah rm300k, maka anda cuma perlu bayar rm270k sahaja.

Jimat le tu kan. Usaha kerajaan melalui http://www.pr1ma.my/ boleh lah di banggakan. Di harap lebig ramai lagi yang mendaftar dengan pr1ma.my ni kerana lokasi hartanah adalah di seluruh negara tidak hanya tertumpu di lembah klang sahaja.


cara mohon rumah pr1ma


Lokasi rumah pr1ma 2015


Baru-baru ini, pihak pr1ma.my telah membuka tujuh lokasi untuk perumahan pr1ma nih iaitu di Seremban, Sungai besi, Pasir Gudang, Melaka, Johor Bharu, Ipoh, Baling dan Sungai Petani. Jadi jika anda berada di lokasi berkenaan, silalah daftar di pr1ma.my dan jangan lupa lampirkan salinan ic dan juga slip gaji anda kerana ini boleh membantu di dalam urusan dokumen rumah pr1ma.

lokasi rumah pr1ma


Jenis rumah pr1ma 2015


Terdapat pelbagai jenis rumah pr1ma ini, tidak hanya rumah tinggi seperti apartment dan kondominium tetapi juga rumah teres 2 tingkat - iya ada jugak.

Apa yang anda kena buat sekarang ni ( jika belum daftar ) silalah daftar dulu di pr1ma.my supaya anda boleh di undi untuk mendapatkn hartanah tersebut.




Oh ya , jalan lupa jika hendak melabud dalam hartanah, sila baca tip pelaburan hartanah 2015.




Terima kasih kerana membaca 7 lokasi baru rumah pr1ma telah di buka..

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen: