Home » , » Kerja sambilan untuk pelajar

Kerja sambilan untuk pelajar

Ramai yang buat kerja sambilan tetapi adakah mereka berjaya. Anda pernah buat kerja sambilan? Ramai yang pernah buat bukan sama ada semasa anda bergelar pelajar, pelajar universiti ataupun suri rumah. Golongan ini yang memang memerlukan kerja sambilan terutamanya kalau di rumah.

Semua orang pernah bergelar pelajar kan. Sebagai pelajar, kadang-kadang anda akan habiskan banyak masa anda untuk melakukan hobi anda seperti main game, main bola, main internet dan sebagainya.

Sebenarnya, anda boleh gunakan masa lapang anda untuk buat duit dari asrama ( jika anda tinggal di asrama ) atau buat duit dari rumah sewa. Boleh, ada caranya. Dan posting ini akan menceritakan kepada anda cara untuk buat kerja sambilan untuk pelajar.

Jobdirumah - iya jobdirumah iaitu kerja sambilan di rumah, atau di asrama atau sebagainya asalkan bukan di pejabat, Hanya kerja di rumah sahaja memang sesuai untuk anda. Tengok bayaran komisen Jobdirumah.

.
ok.
.
.
Boleh faham setakat ni?

Katalah anda pelajar UITM, kerja sambilan untuk pelajar universiti ni memang sesuai dengan anda. Anda boleh buat masa kat bilik je pun, tak yah keluar rumah. Dari dorm asrama sahaja tetapi kena ada internet la. Anda baca syarat untuk buat kerja di rumah ni.

Kerja ini tanpa modal sebab tu dinamakan kerja sambilan dirumah tanpa modal. Iya tanpa modal. Pelajar tak ada duit banyak. Nak beli buku lagi dan makanan. Nak bei handphone latest lagi kan, baru boleh ekk dengan kekawan.

Anda boleh buat secara part time je, tak perlu full time sebab anda masih seorang pelajar universiti. Ok la kan, masih belajar tetapi dah boleh buat duit online dengan bekerja secara online. Menarik. ramai blogger yang masih pelajar tetapi boleh buat duit online. Anda mungkin salah seorang satunya walaupun anda bukan blogger. Tak payah ada blog pun boleh buat kerja jobdirumah ni.

TETAPI, yang tak bestnya, kerja kosong dirumah ni ada hadnya. Limited. Tak semua orang boleh join. Hanya yang cepat daftar sahaja.

Jika anda terjumpa post ni, anda boleh daftar terus ni lama web jobdirumah

Daftar Jobdirumah ( klik sini )

Lepas daftar, tunggu panduan jobdirumah yang akan di berikan.



Terima kasih kerana membaca Kerja sambilan untuk pelajar.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment