Home » , » Komen tentang jobdirumah

Komen tentang jobdirumah

Artikel ini adalah mengenai komen tentang jobdirumah. Seperti yang anda tahu, jobdirumah ialah penyedia kerja sambilan online tanpa modal dan sudah tentulah ramai yang mencari-cari komen tentang jobdirumah sebelum mencuba jobdirumah ni sendiri kan.

Di online terdapat banyak komen tentang jobdirumah yang boleh di terima dan tidak boleh di terima kecuali jika anda ada pengalaman sendiri tentang jobdirumah ni. Nak dapat pengalaman buat kerja sambilan dengan jobdirumah ni, kena lah cuba sendiri bekerja dengan jobdirumah kecuali jika anda mahukan pengalaman kami dengan jobdirumah, berdasarkan pengalaman kami sendiri.

Komen kami tentang jobdirumah


Kami cuba berkongsi komen tentang jobdirumah untuk pertimbangan anda yang waras. Jobdirumah ni ada kebaikkan dan keburukkan nya yang tersendiri. Bacalah komen kami tentang jobdirumah ini sejujur-jujurnya dari kami dari Subang Jaya, Selangor yang dah lama berkecimpung di dalam menbuat kerja sambilan secara online dengan jobdirumah ni.

1. Bayaran payment jobdirumah ni lambat - iya, bagi kami lambat sebab jobdirumah akan bayar setaip bulan iaitu pada minggu pertama atau kedua. Kalau kena minggu kedua, bagi kami sudah lambat lah tuh. Kalau minggu pertama bayaran jobdirumah kira ok lagi lah. Contoh bayaran payment jobdirumah anda boleh lihat di sini.

2. Terdapat banyak jenis kerja - ini komen tentang jobdirumah yang kedua iaitu memang ada banyak jenis kerja kosong untuk anda pilih. Senarai kerja kosong ni akan di emailkan ke email anda seminggu ke dua minggu sekali. Anda pilih lah mana yang sesuai dengan anda.

3. Portal cari kerja yang boleh di percayai - iya jobdirumah ni memang boleh di percayai. Bayarannya walaupun kadang-kadang lambat tetapi tetap bayar. Sila kai whatsapp ke jobdirumah, pasti akan di balas dengan baik. Jadi komen kami tentang jobdirumah ialah kami mempercayai jobdirumah hingga ke hari ini.

Itulah antara komen-komen tentang jobdirumah. Walaupun ada komen baik dan kurang baik, tetapi bagi kami, jobdirumah tetap portal terbaik yang menyedia peluang pekerjaan secara online dari rumah.

Anda boleh cuba jobdirumah di:

Daftar online dengan jobdirumah

Semoga maju jaya dan mampu menjana pendapatan sambilan seperti kami.



Terima kasih kerana membaca Komen tentang jobdirumah.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment