Home » , , » Contoh tugasan jobdirumah

Contoh tugasan jobdirumah

Artikel ini adalah mengenai perkongsian contoh tugasan jobdirumah. Seperti yang saya coretkan dalam artikel-artikel saya yang lepas, terdapat pelbagai jenis tugasan dengan jobdirumah ni. Kalau dalam artikel yang lepas, anda boleh semak contoh senarai kerja kosong jobdirumah yang telah saya kongsikan. Setiap kerja kosong yang ada berbeza setiap masa. Nama kerja ni macam anda tak pernah terfikir kan. Iyalah sebab kebanyakkan tugasan jobdirumah ni adalah dari luar negara. Sebab itulah bayaran jobdirumah ni di dalam USD.

Contoh tugasan jobdirumah ni akan di emailkan kepada anda hampir setiap hari setelah anda mendaftar dengan jobdirumah. Pendaftaran dengan jobdirumah ni mudah sahaja. Anda boleh daftar secara online sahaja untuk menerima senarai contoh tugasan jobdirumah ke email anda.


Dari senarai tugana jobdirumah yang di berikan, mungkin ada yang sesuai dengan anda. Jika tak sesuai sepenuhnya pun, ada sipi-sipi tu dah  boleh dah anda mohon kerja tersebut. Anda kena baca dulu artikel mengenai cara mohon kerja jobdirumah supaya anda dapat gambaran bagaimana operasi dan konsep jobdirumah ni. Supaya anda tahu bagaimana anda boleh buat duit dengan jobdirumah.

Contoh tugasan jobdirumah


Mengikut pengalaman buat jobdirumah yang saya sendiri buat, contoh-contoh tugasan jobdirumah ini akan di email kepada anda seminggu sekali. Ini yang terbaru yang bertarikh pada 29 May 2016. Terus masuk ke email anda dari pihak portal jobdirumah.



Contoh kerja kosong jobdirumah

Jika anda rasa sesuai dengan anda, anda pohon kerja tersebut. Kerja macam " search and data Entry " senang je nak buat. Mesti ramai yang buat kerja tuh. Jadilah salah seorang daripadanya sebab bayaran USD ni. Time nilai ringgit jatuh ni, elok sangat dan boleh menambah pendapatan sambilan anda.

Kalau ikut pengalaman buat jobdirumah, saya akan mohon kerja part time di rumah data entry tuh. Itu sangat senang la nak buat. Cuma masa sahaja sama ada banyak ke tidak. Yang lain tuh, no hal la. Tapi telah saya katakan tadi, setelah anda daftar baru anda akan menerima senarai contoh tugasan jobdirumah yang aktif.

Daftar untuk terima contoh tugasan jobdirumah ( klik sini )

Setelah pendaftaran yang simple tuh, email anda di masukkan ke dalam database portal jobdirumah dan anda akan diemailkan dengan contoh tugasan jobdirumah.




Terima kasih kerana membaca Contoh tugasan jobdirumah.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment