Contoh kerja sambilan 

Kerja sambilana memang seronok untuk and buat, terutamanya dengan rakan-rakan sekeliling anda, tetapi tengok kepada jenis kerja sambilan juga atau pun boleh anda katakan sebagai kerja sambilan tersebut sesuai ke tak dengan anda. Mungkin anda mepunyai kerja sambilan pilihan anda sendiri kan. Tak mungkin semua contoh kerja sambilan sesuai dengan anda.

Terdapat satu portal online yang menyediakan peluang kerja sambilan terutamanya untuk surirumah dan juga pelajar universiti. Kenapa? Kerana kerja sambilan ini boleh di buat dari rumah. Ada orang tanya, macam mana nak buat kerja sambilan dari rumah? Portal ini di namakan Jobdirumah.

Kerja sambilan dari rumah di buat melalui komputer berinternet.

Sebab tu lah boleh di buat dari rumah sahaja. Sekarang ni, ramai yang kerja full time pun ada diberikan sehari dalam seminggu untuk bekerja dari rumah. Tidak pelik dah sekarang ini dengan adanya internet.

Contoh kerja sambilan


Contoh kerja sambilan yang boleh di buat dari rumah ialah seperti di bawah:

contoh kerja part time
Contoh kerja sambilan yang di hantar Jobdirumah ke email pada 11 April 2016.

Kalau tengok kepada contoh kerja sambilan di atas, ada yang sesuai dengan anda tak? Jika anda mendaftar dengan jobdirumah, hampir setiap hari pihak admin jobdirumah akan  hantar email kepada anda. Anda boleh pilih kerja jobdirumah mana yang sesuai dengan anda.

Contoh lain, anda boleh tengok di bawah:

contoh kerja part time di rumah
Contoh kerja sambilan yang di hantar JObdirumah ke email pasa 3 April 2016.

Banyak-banyak senarai kerja sambilan, mesti ada yang sesuai dengan anda. Kerja-kerja sambilan macam ni lah yang anda boleh buat dari rumah. Inilah yang di katakan contoh kerja sambilan di rumah.

Walau bagaimanapun, anda kena daftar dulu untuk menerima senarai-senarai contoh kerja part time ni di sini:

 --- > Daftar kerja sampingan.( Klik sini )

Selamat bekerja sambilan di rumah.




« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment