Home » » Buat kerja sambilan dari rumah untuk tambah pendapatan

Buat kerja sambilan dari rumah untuk tambah pendapatan

Buat kerja sambilan di rumah tambah duit. Pada masa mula-mula buat kerja di rumah ni, saya macam tak percaya je sebab orang lain bekerja pergi pejabat luar rumah tetapi saya bekerja hanya dari rumah dan dapat duit. Siapa nak bagi kerja macam tu kan. Itulah tanggapan pertama sebelum saya menyertai program jobdirumah.

Bila dah sertai jobdirumah ni, baru Nampak jalan untuk buat duit online walaupun hanya dari rumah. Duduk di rumah bukan goyang kaki sahaja tetapi kita bekerja dari rumah. Ermm macam pelik kan.

Cara untuk bekerja dari rumah dengan jobdirumah:

1. Daftar dengan jobdirumah – daftar jobdirumah

2. Anda akan di beri panduan bertulis dan video panduan macam mana nak dapatkan kerja-kerja yang di tawarkan dalam laman web jobdirumah

3. Setiap hari jobdirumah akan email kepada anda. Anda mohonlah kerja-kerja yang di berikan mengikut kebolehan anda. Mulakan dengan kerja yang senang dulu.

4. Selepas permohonan kerja anda berjaya, anda siapkan kerja yang anda dapat tadi. Nasihat saya, buat kerja sebaik mungkin kerana selepas siap kerja ni d an ada kerja lain lagi, mereka akan cari anda lagi untuk tawarkan kerja dirumah ni.

5. Selepas kerja siap, hantar, jika mereka berpuas hati mereka akan terus bayar. Jika kena mereka minta kerja itu di baikki,  baikki la dan selepas itu, baru dapat bayaran. Mudah je jobdirumah ni.

Selepas dah siap, anda kena ulangi proses yang sama bermula dengan memohon kerja daripada email yang di hantar oleh jobdirumah. Jangan buat kerja banyak sangat dalam satu masa, nanti tak sempat nak siapkan. Sememangnya banyak kerja kosong dalam jobdirumah ni.

Semoga perkongsian buat kerja sambilan di rumah ni boleh tambah duit poket anda dan memberi peluang anda buat kerja sambilan dengan cara yang selamat.

Selamat menjana pendapatan dari rumah dengan jobdirumah.

Jangan lupa daftar di sini ----> pendaftaran  jobdirumah


Jobdirumah adalah cara terbaik untuk buat duit online di rumah.



Terima kasih kerana membaca Buat kerja sambilan dari rumah untuk tambah pendapatan.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment