Home » » Kerja tambahan di rumah

Kerja tambahan di rumah

Sekarang ni ramai orang yang sudah bekerja tetapi merasakan pendapatannya tidak cukup. Ataupun ini hanya perspeksi sahaja atau betul-betul tidak cukup? Walau apa pun kita kena lah buat persediaan awal dan salah satunya kena buat kerja tambahan di rumah.

Bila di sebut sebagai kerja tambahan, sudah tentulah kerja ini secara part time sahaja. Kalau nak betul-betul buat kerja full time di rumah, anda pastikan yakin dengan kerja part time yang anda buat boleh menjana income yang boleh menampung perbelanjaan anda.

Memang tidak di nafikan, walaupun dari rumah sahaja, anda masih boleh menjana pendapatan pasif  dengan melakukan kerja tambahan dan salah satu kerja tambahan yang boleh di buat ialah dengan jobdirumah.

Kerja tambahan di rumah


Apa itu jobdirumah sebenarnya? Boleh percaya ke jobdirumah ni?

Mengikut pengalaman saya, jobdirumah boleh dipercayai. Syarikat ni berdaftar dengan nombor pendaftaran SSM 001762546-A dan syarikat ini beralamat di:

18-2A, Jalan Pandan Indah 4/33,
55100 Kuala Lumpur.


Payment dari jobdirumah ni masuk mengikur jadual. Pastikan kerja yang anda lakukan di siapkan mengikut masa yang di tetapkan.

Tidak kira anda berada di mana negeri pun kat Malaysia ni, anda sesuai dengan kerja tambahan di rumah jobdirumah ni sebab anda tidak perlu untuk keluar dari rumah pun. Buat kerja di depan komputer yang ada sambungan internet sahaja. Syarat-syarat untuk kerja tambahan di rumah ni senang sahaja.

Kan, senang tu. Bayaran dalam USD!



Terima kasih kerana membaca Kerja tambahan di rumah.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment