Home » , » Pelaburan hartanah bumiputera dan agen hartanah

Pelaburan hartanah bumiputera dan agen hartanah

Pelaburan hartanah bumiputera banyak memberikan kelebihan kepada bumiputera di Malaysia untuk menguruskan hartanah masing-masing. Pelaburan dalam bidang hartanah ni memang di akui sangat berbaloi untuk jangka masa pendek dan panjang, cuma modal yang di perlukan besar.

Sebagai bumiputera, kita atau mereka mempunyai beberapa kelebihan dalam pemilikan hartanah seperti:

1. diskaun 7% untuk beli hartanah atau rumah - nilai ni sangat tinggi memandangkan harga rumah tinggi. Jadi gunakan kelebihan ini untuk penjimatan dalam pelaburan hartanah anda.

2. boleh beli rumah unit bumiputera - dalam projek hartanah, ada beberap unit untuk bumiputera. jadi rebut peluang ini iaitu dengan membeli awal selepas projek di buka untuk jualan. Hubungi ejen hartanah anda untuk memaklumkan hartanah yang baru naik. Anda juga boleh melawat pameran haratah dan juga bahagian hartanah jpm untuk maklumat lanjut.

Cara mudah jadi agen hartanah di Malaysia

Pameran hartanah sangat penting untuk di kunjungi kerana di sini terdapat banyak jenis dan lokasi hartanah. Ini boleh menjimatkan proses anda mencari rumah dan juga kos boleh di jimatkan. Maklumlah beli rumah ni mungkin satu je seumur hidup.

Ejen / agen hartanah sangat penting jika anda ingin mencari rumah dengan cepat kerana meraka mempunyai rangkaian yang luas dalam bidang hartanah. Buat hubungan baik dengan mereka untuk mendapat info hartanah dengan cepat daripada orang lain.

Jika berminat, anda juga boleh jadi ejen / agen hartanah sebenarnya secepat dalam masa 2 minggu sudah boleh daftar sebagai ejen haratanh. Ada panduan di sediakan untuk menjadi ejen hartanah dengan kata lain buat duit dengan haratah sebagai ejen pemjualan rumah.

Daripada anda melabur dalam unit trust, lebih baik anda melabur dalam hartanah sebegai ejen hartanah atau pun sebagai pelaburan hartanah bumiputera.



Terima kasih kerana membaca Pelaburan hartanah bumiputera dan agen hartanah.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Post a Comment