Home » , » Kerja sambilan data entry di rumah

Kerja sambilan data entry di rumah

Kerja sambilan data entry di rumah. Bestkan kalau ada kerja sambilan dari rumah. Selain dari buat kerja biasa kita, kita buat juga kerja part time, hanya dari rumah. Di manakah boleh dapat kerja seperti data entry ke untuk di buat dirumah?

Kerja-kerja simple seperti ni sangat sesuai untuk semua lapisan orang terutamanya suri rumah dan student. Ada masa bolehlah buat secara sambilan sahaja dengan bayaran dalam USD lagi lah ok kan. Ada tak mana-mana syarikat yang buat atau sediakan program bekerja dari rumah macam ni.

Saya ada cari-carai jugaklah kat online untuk kerja sambilan dari rumah ni dan terjumpa portal yang sediakan kerja seperti ini. Nampak macam menarik sebab syarikat ini di daftarkan bukannya syarikat haram. Maknya kita boleh percaya syarikat macam ni.


Syarat untuk kerja sambilan data entry di rumah


Syarat mudah sahaja dan hampir semua orang boleh melepasi syarat kerja yang minima ini.

1. boleh membaca, menulis dan faham B. Inggeris - boleh sikit-sikit pun dah kira ok la, takperlua jadi pakar B. Inggeris untuk buat kerja data entry dari rumah ni.


2. Ada komputer dan sambungan internet - kalau kat rumah, semua ni kena ada di rumah la sebab kerja data entry ni boleh di lakukan dari rumah sahaja.

3. Boleh bekerja sendiri tanpa pengawasan - anda jadi kuli dan boss dan anda tentukan mada bekerja anda sendiri.

Senang je syarat nak buat kerja part time data entry ni kan.


Tak perlu cari orang atau jual produk


Ya, tak perlu cari orang macam MLM tu dan ini BUKAN MLM. Ini betul-betul buat kerja dari rumah. Ada kerja yang anda kena buat.

Produk juga tak perlu di jual kerana bukan melibatkan produk. Ini lebih kepada perkhidmatan kerana senarai kerja lain selain daripada data entry ada di bawah. Ini contoh sahaja, ada banyak  lagi jenis kerj lain yang boleh di pilih sebenarnya.

translator
words typing
web research
market survey
copy writer dan ada banyak lagi.

Anda boleh semak di portal kerja sambilan data entry dari rumah ni.

Rebutlah peluang ini kerana setiap hari jumlah pekerja yang di ambil adalah terhad. Kalau dah penuh, esok barulah buka lagi untuk kerja-kerja di rumah yang lain pula.

Dan ingat, saya kongsikan sekali lagi, ini bukan MLM, forex atau pun jualan langsung serta skim cepat kaya!




Terima kasih kerana membaca Kerja sambilan data entry di rumah.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen: