Home » » Buat duit di rumah dengan kerja sampingan atau part time

Buat duit di rumah dengan kerja sampingan atau part time

Yeahhh dah ramai berjaya buat duit dengan kerja sampingan. Rakan-rakan pula bagaimana? Dah jumpa kerja sampingan yang sesuai? Kalau belum, kat sini saya nak cadangkan satu cara buat kerja sampingan dari rumah sahaja ( tak perlu keluar untuk buat kerja ). Buat kerja sampingan ni dari rumah depan pc je, line internet mesti ada.

Kerjanya mudah je. Sebenarnya banyak senarai kerja yang akan di berikan, rakan-rakan hanya pilih kerja yang mudah atau yang mengikut kemampuan. Jangan ambil kerja sampingan yang tak mampu buat walaupun bayarannya mahal! Silap tuh. Sebab akhirnya habuk pun tak dapat kerja sampingan pun entah ke mana.

Ingat tuh, hanya ambil kerja sampingan yang mampu di buat dengan jayanya. Sebab apa saya cakap macam tuh. Selepas daftar kerja sampingan, rakan-rakan akan di berikan senarai kerja kosong untuk di pilih dan di siapkan. 

Cuba kerja sampingan di rumah

Orang lain pun akan pilih jugak kerja yang nak buat. Jadi kat sini, saya sarakan pilih kerja yang mampu di buat sahaja. Yang susah-susah tuh bagi le kat orang lain yang tahu buat. Kerja seperti  data entr y pun ada. Boleh cuba.

Tak salah mencuba kerja sampingan nih, tak cuba tak tahu tul tak. Tapi tiada paksaan kat sini. Cuba dengan ikhlas kerja sampingan di rumah nih. Kalau dah Berjaya, kongsi dengan rakan yang lain. Duit ni duit halal sebab kita ada buat kerja, bukan goyang kaki dapat duit. Itu kerja menjahit namanya.


Selamat mencuba kerja sampingan di rumah nih.


Terima kasih kerana membaca Buat duit di rumah dengan kerja sampingan atau part time.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR kerja sambilan dari rumah tanpa modal

2. DAFTAR pemandu GRAB dan UBER

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen:

  1. Ingin Jana Pendapatan dirumah dengan hanya menggunakan handphone

    Klik Link Di Bawah

    http://www.JutawanWeChat.com/?ref=Jutawan_Online

    http://www.aplikasiduit.com/?id=bisnesjutawan

    ReplyDelete